.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران:
برف ها را می توان با گرمای همدلی آب کرد

 شمال نیوز: درمقام شهروند با بذل داشته ها و صرفه جویی در مصرف آب ، برق ، و گاز باید با هم استانی ها یمان  در غرب مازندران همراه  شویم و  در مقام مسئول با احساس مسئولیت ، تعهد و جدیت در رفع مشکلاتشان بکوشیم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران در گفتگویی با بیان مطلب فوق افزود: باید با همدلی و انسجام برای امداد رسانی به آسیب دیدگان و کاهش آلام آنان تلاش کرد و حماسه ای به یاد ماندنی خلق نمود تا الگویی برای سایر نقاط کشور باشد.برف ها را می توان با گرمای همدلی اب کرد.
حجت الاسلام دکترعباسعلی ابراهیمی افزود: بعد از مشخص شدن ابعاد گسترده بحران اخیر،  رئیس جمهور ، ضمن التفات  ویژه ،دستور حضور منسجم و هماهنگ مسئولان برای پیگیری امور و رفع مشکلات را صادر کرد که دکتر ربیع فلاح، استاندار مازندران به همراه مدیران ارشد استانی با  استقرار در غرب استان، به رفع نیازهای آسیب دیدگان و عادی سازی شرایط این مناطق اهتمام ورزیدند که جای قدردانی دارد.
وی اظهار داشت: بی سبب نیست که برای مسئولین ، حضور در منطقه حادثه دیده غرب استان و رفع مشکلات مردم ، آسایشی است فراتر از آسودن ، و برای مردم شریف نیز بردباری و درک شرایط ، سهل است و پذیرفتنی . این روح بلند ایرانی اسلامی مایه مباهات است که  آنانی که   در سرما ، درگیر مشکلات اند عزیزان مایند و از ما جدا نیستند .
دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران افزود: بی تردید، سپیدی و پاکی برف می تواند مشکل آفرین باشد، اما تسلیم استقامت، مروت و جوانمردی مردمان این دیار می شود که در طول تاریخ، دفاع مقدس و نیز تمامی این سالها، ایثار را نثار دین، آیین و همنوع خود کردند و آرامش خود را در آسایش دیگران دیدند که این فداکاری ،  گام نهادن در مسیر الهی است .
وی درباره سودجویی برخی از افراد معدود که از مشکلات مردم بهره برداری می کنند افزود: گرانفروشی مایحتاج عمومی سودجویی نیست بلکه رفتاری غیر انسانی است که در فرهنگ ایرانی و اسلامی و پیشینه تاریخی این مرز و بوم جایی ندارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در بخش دیگر سخانش گفت:این اداره کل در طول سال جاری با برنامه ریزی دقیق ،  بزرگترین رویداد فرهنگی استان را که برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب با حضور ناشران برتر کشوری است  پیگیری نموده ، و مشتاق   حضور مسئولین استانی جهت  افتتاح بود، اما تلاقی آن با حادثه بارش برف در  غرب استان ، شکوه حضور این عزیزان را از ما دریغ نمود ، لیک خرسندیم که در مقابل، شاهد شکوه تعهد مسئولین ملی و استانی و اهتمام  تمامی عزیزان در رفع مشکلات و کاهش آسیب ها بوده ایم. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

خودم 16 بهمن 1392
تیتر شما بیشتر شبیه یه جوک میمونه!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.